fredag 5 juni 2009

något som jag hoppas kommer bli en bra kväll

det är nästa fredag det. då har jag tidigare under dan varit i kyrkan, sjungit, grinat en skvätt och sedan begett mig hem igen för att fira att jag gått ur grundskolan tillsammans med släkten.
fast tyvärr bara halva släkten. mamma, anders, lukas, mormor, monica, bror, meja. pappa är i stockholm på jobb så han kan inte komma, och faktiskt skulle det bara kännas ganska så krystat om farmor och farfar skulle vara med när inte pappa är det.
men det blir nog bra ändå

till kvällen är vår avslutningsmiddag planerad.
vi ska träffas allihopa runt klockan 7 på konserven i grebbestad, även tanumskolans nior ska vara med :)
trerätters blir det med lekar, musik, dj och det bästa av allt; komiker; MAGNUS BETNER!<3
antagligen blir det bara så bra då

2 kommentarer:

  1. Vi får bju in dom med förstås!

    SvaraRadera
  2. jag tycker ändå att det skulle kännas lite för krystat faktiskt... fast det kanske skulle funka, kan ju alltid prova

    SvaraRadera