måndag 1 juni 2009

juni

idag är det första juni, och redan när man vaknade stod termometern på en sisådär 20 grader !
sommarn visar sig redan från första början från sin bästa sida.

mycket slapp dag i skolan, fick veta betyget i np matte - jag blev glad när jag fick veta att jag håller mitt betyg !
efter skolan har det vart jobb, 3 timmar i kassan och nu snurrar det snart nummer i huvet på mig ;)
imorgon är der iallafall dags för flytt tillbaka till mamma igen, men bara till fredag för då är det dags att maka tillbaka på sig igen
det ni, det är inte alla som hinner med att flytta 4 gånger på en vecka eller ;o?

imorgon hoppas jag på lika fint väder, fast det ser inte lika lovande ut tyvärr
jag måste komma ihåg att ringa både ulle och sandra också, naglar och hår behöver fixas innan skolavslutningen, påminn mig om det är ni snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar